FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Surftown´s support är ju helt under isen.
Det senaste är när dem försökte förklara varför om har skickat en påminnelse om en domän som jag äger till förra ägaren (som ägde den för ett år sedan) och sen tycker dem inte att dem har gjort något fel när man påpekar det här. Men man får väl vad man betalar för. skoj att jag fick ett CC på mailet i allafall... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att ge kredit är ju helt ok. Dvs förläng med 3 månader utan att tvinga till en förnyelse - så är det löst. Jonathan - här har du chansen att förbättra kundrelationen genom att bara låta honom få sina 3 månader - som låter resonabelt i detta fall. Då blir alla nöjda och du kanske vänder en kund till positiv till Surftown... Ryck i trådarna i Köpenhamn så händer det! :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dessutom bara gissar jag att denna kompensation INTE går att kombinera med övriga erbjudanden, och att resultatet av det blir att jag förlorar pengar på att utnyttja denna "kompensation" jmf med att teckna ett nytt abonnemang där man nu erbjuder ungefär 25% rabatt (3mån = 25% av ett år...) på sitt "Advanced" hosting...snyggt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Sitter o tittar på Surftowns banner här på WN och småler
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm Jgabor: Kan ni inte göra detta till en bra historia, och faktiskt erbjuda GummiAnka säg 6månader gratis hosting utan krav om förlängning, att filer försvinner är ju aldrig försvarbart när man betalar för backup. Som jag ser det så har ni ju då 6månader på er att visa för GummiAnka att ni faktiskt är en värdig host för hans webb projekt. Detta visar ju också för andra att ni värnar om era kunder. ( På det stora hela så är ju 6månader inte mycket av en kostnad för surftown att bjuda på, men ändå av större värde för kunden)
Att man får vad man betalar för stämmer ju inte alls, jag har haft betydligt dyrare webbhotell där alla filer försvann med en "sorry" som svar. Jag ska också tillägga att jag är en av dom som verkligen ser att Surftown förbättrar sig varje år. Kudos till Jgabor som sakligt möter frågor här i WN. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|