FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har du själv haft problem med utbetlaning vilket jag högst troligt tvivlar så får du gärna ringa mig eller David Huseby. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Banned
|
Kan du förklara ägaren till telefonnummerna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
"En som vet"
För andra läsare så kan jag intyga att "en som vet" antagligen är en före detta anställd på IQ Medier som numera jobbar hos en konkurrent. Vi har inte haft några problem med utbetalningar och kommer inte heller få det nu i framtiden, speciellt inte med vårt nya samarbete med Visma. Nej tack till 20 miljoner IQ Medier fortsätter att växa och gå framåt både i Danmark och Sverige. Det har nu gått såpass bra framförallt för danskarna att andra företag fått upp ögonen för oss och för några veckor sedan fick man ett bud på 20 miljoner för att lämna över verksamheten. Det blev dock ett nej tack ifrån IQ Medier DK som fortsätter sitt hårda och fina arbete på affiliatemarknaden. Detta gav stor uppmärksamhet i grannlandet och därför gjorde TV2 ett nyhetsinslag om just detta. Det finns att se på: http://www.tv2r.dk/reg2005/player.aspx?id=516138&r=5 Survey I förra veckan kom vi upp med en ny Survey där man kan vinna årets julklapp, Spikmattan. Den fungerar på samma sätt som den förra surveyn med presentkort ifrån H&M eller ICA och det är en leadkampanj på 12 SEK. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Självklart. Vi samarbetar med Svaret i Skandinavien och de tillhandahåller telefon och telefonnummer till oss i Sverige eftersom vi är ett dansk bolag.
Men som sagt, Svaret i Skandinavien har ingenting med utbetalningar till våra affiliates att göra utan det gör självklart våra ägare (Media Danmark). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kan du höra vad dina utvecklare har att säga om saken PJO? Jag begärde alltså mina inloggningsuppgifter via "glömt lösenord"-funktionen på sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag skulle ha mottagit min betalning från IQmedier under Juni månad, snart är vi inne på Augusti och jag har inte sett en skymt av den. Har jag blivit kontaktad av dem angående det här? Nej! Fick intrycket av att detta företag var seriöst under den tiden jag generade pengar åt dem, nu har jag fått mig en tankeställare.
Vänliga hälsningar, Webmasterpro |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någon som vet vad en vanlig survey ger för provision hos IQmedier? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle uppskattas om någon kan upplysa om hur det står till med IQ Medier i dagsläget, Funkar utbetalningar och tracking som det ska?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|