FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Patrik kan kanske svara på detta...
På er "Kontakt" sida så står det följande: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() och IQ medier i danmark har bra ekonomi vad jag kan se. tycker hela tråden har glidit iväg ganska kraftigt på grund av smågnäll som inte visar sig begrundat. börjar bli ganska vanligt på WN tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Kan du förklara ägaren till telefonnummerna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Självklart. Vi samarbetar med Svaret i Skandinavien och de tillhandahåller telefon och telefonnummer till oss i Sverige eftersom vi är ett dansk bolag.
Men som sagt, Svaret i Skandinavien har ingenting med utbetalningar till våra affiliates att göra utan det gör självklart våra ägare (Media Danmark). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag skulle ha mottagit min betalning från IQmedier under Juni månad, snart är vi inne på Augusti och jag har inte sett en skymt av den. Har jag blivit kontaktad av dem angående det här? Nej! Fick intrycket av att detta företag var seriöst under den tiden jag generade pengar åt dem, nu har jag fått mig en tankeställare.
Vänliga hälsningar, Webmasterpro |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någon som vet vad en vanlig survey ger för provision hos IQmedier? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle uppskattas om någon kan upplysa om hur det står till med IQ Medier i dagsläget, Funkar utbetalningar och tracking som det ska?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
IQmedier funkar utmärkt, fick faktiskt en utbetalning igår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag med flera har inte fått någon utbetalning på flera månader och inte heller svar när man mailat.
Kommer ta ner alla reklam från iqmedier inom kort vid uteblivet svar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|