FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag undrar om man får någon form av "kort" när man köper spotify premium giftcards?
eller får man ett sådant där tråkigt kvitto man brukar få när man köper mobilpåfyllning? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Tråkigt kvitto it is.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
fan.
då ska jag nog ta och göra egna kort. Vill ha något fysiskt att ge/skicka. någon som har tips på bra lösning förutom visitkorts papper? synd att det är svårt att skriva på plast. fast jag har för mig det finns "slipad" plast som går att skriva på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
om jag inte hittar riktiga giftcards så blir det väl att göra som christos.
http://www.bouloutidis.com/miscellan...tify-gift-card dom har bilder på sin sida så det blir väl att leka härmapa för mig :P. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ah, såg inte din post förrän nu
![]() Om du inte redan har löst det så får du gärna använda den jag gjorde. Det finns inga restriktioner så du kan leka hur mycket du vill. Jag har lagt upp den här. Båda sidorna ligger som psb-filer i PSD-filen och i 300dpi. /C |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
![]() Hade tänkt göra en fattigare version utav de bilder spotify själva ger ut. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|