FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
letar efter ett superenkelt program för att hålla ett kundregister, behövs ingen integration och faktureringskontroll utan rätt och slätt ett kundregister, där jag kan mata in kunder kontaktuppgifter och faktureringstidpunker.
Det ska dessutom gå att köra på en Mac vilket verkar stört omöljigt med de jag kikat på. Säg nu inte wmwarefusion för det är inte intressant för mig att köra windows i macen. Tips? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inte titta på någon webb lösning?, funkar på samtliga os mer eller mindre då.
SugarCRM som exempel. Fast de kanske har lite för mycket funktioner osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker att du ska titta på http://www.billingsapp.com/
Smidigt, billigt och funkar direkt med adressboken. Dessutom har det stöd för återkommande fakturor och du kan använda det för att hålla reda på arbetad tid och när kunder ska faktureras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vill inte ha en webblösning för detta, tyvärr är jag lite för paranoid för att lägga ut mitt kundregister på en extern aktör, som jag inte har nån koll på alls. det kan lika gärna vara Nisse med en burk i garderoben som driftar, som en seriös verksamhet. Kalla mig överdrivet försiktig, men vissa saker vill jag bara inte lägga ut på andra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() då är det ingen garderobs nisse :P. Och det är bra att vara lite försiktig självklart med sina kunder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mjo du kan hosta det själv i garderoben.
Du köper ingen tjänst av sugarcrm utan de är öppet som joomla. Ladda ner kör lokalt eller på de hotell där du har allt annat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har inget förutom bento/filemaker att rekommendera, har du kollat igenom listan på
http://www.apple.com/downloads/macosx/business_finance/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kanske kan bygga ett eget i Filemaker?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |