FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Administratör
|
http://192.71.238.76/nyheter/article5948209.ab
För er som vill läsa aftonbladet artikeln. (och inte har flushat dnsen...)
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan man få skadestånd nu? Show me the incompetence money!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Nykomling
|
Haha nån sopa på Stiftelsen med stort S glömde skriva en punkt sist i nån konfigurationsfil som vanligt. Bra att inte testa först!
Hög tid att nationalisera den där klåparverksamheten. Helt sjukt att staten Sveriges toppdomän hanteras av ett gäng tomtar ur föreningslivet på någon slags kommersiell hobbybasis. Ge svenska folket sin domän tillbaka! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vidare kommer säkert flera uppleva problem ett bra tag då cachen av .se zonen (...eller numera .se.se zonen då) ligger kvar på en massa servers länge =)
Död åt IIS! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Smart arsle som man var så satte jag inte på ljudlöst på telefonen, plingade in nya sms varje timma under natten och jag sover som en stock fast damen gör de inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Administratör
|
Får lägga till http://www.wn.se.se i vhost.
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Aftonljuget har såklart fördummat felbeskrivningen för mycket. Det var själva namnservrarna som fick sådana konstiga svar, så .SE:s namnservrar meddelade att WN har namnservrarna ns[1-5].qu.com.se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, själv upplevde jag inga problem igår alls.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag upplevde heller inga fel. Satt aktivt och surfade hela kvällen igår.
Kanske lyckades gå sick-sack mellan felet? :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|