FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Men om de lämnar ut det till någon annan, det hade du inte haft några synpunkter på? Det är väl bra att de försöker ha lite koll på att det faktiskt är din egendom, och inte tex Telias.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hahaha, stämma dem för VAD??? För att de gör sitt jobb och du klantat till det och inte registrerat företagsnamnet du beställer varor i? Nu vet jag att det inte var du som beställde, men hur tänkte du?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Aldrig varit med om något liknande, legitimerar mig och får paketet i handen oavsett vilket av alla företagsnamn det står på paketet. Däremot tyckt det varit lite för lätt ibland med tanke på vem som helst hade kunnat hämta det på samma sätt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Det beror på personal och vilken typ av försändelse. När
banken skickar ut nya kontokort med REK så krävdes det att jag skulle ha med mig reg.beviset. Fick glatt åka hem och hämta en kopia. Sen satte de in den i en pärm så beviset ligger där till nästa gång jag ska hämta REK. Detta var nere på macken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Ring posten och be dem skicka det till en mindre post då det är närmare, och så knatar du dit och hämtar de, mindre post så månar jag tobaks kios eller liknande, då de troligen kommer acceptera ditt leg för att hämta ut de.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|