FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Lite besviken är man nog. Tempot är rätt lågt, jag skulle tro att den kursen du går nu är bland den intensivaste på hela året och sedan blir det lite väl slappt kände jag det som. Vissa kurser känns lite som; "Här, läs den här boken så har vi tenta om ett par månader" och föreläsningarna kan vara riktiga sömnpiller. Föreläsningarna kan kännas lite "off-topic" så om du inte lusläser böckerna kan det bli några omtentor ![]() Nu går jag förvisso andra året, och kanske är det så att man måste gå tredje året för att kunna göra en rättvis bedömning. Kvalitén på lärarna känns si sådär. Hoppas jag inte gav allt för dyster sida om det hela. Det viktigaste är ju trots allt vad du själv tycker och känner ![]() Som jag ser det är ju tempot en fördel om man vill ha annat att göra vid sidan om. Så om man vill syssla med webbutveckling på fritiden känns det som att den här utbildningen ger utrymme för sådant utan att påverka ens studieresultat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Okej, lite det jag hört från andra håll också.
Och som det känns så här kort utav utbildningen så är det lite, - Här har ni lite frågor att besvara. Det känns ändå som man verkligen vill ha ut något av utbildningen, gymnasiet är lite "What tha heck", men nu är det ju kunskaper som man vill ha som man kan använda längre fram. Jag vill precis som du, om jag uppfattat det rätt, inrikta mig mot webben och webbaserade system. Vet inte om jag hittat riktigt rätt när det gäller denna utbildningen. Projektledningen är en stor del känner jag däremot och det saknar jag. Hmm får ge det en tid så får vi se vad det kan ge. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Får man vara nyfiken och fråga vad det är för utbildning?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är Systemvetenskap på Göteborgsuniversitet.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|