FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Då jag själv inte arbetat med webbutveckling under flera år så har jag ganska dålig uppfattning kring min fråga och söker således hjälp utav er. Hur många timmar (ungefär) skulle det ta att utveckla en site som tailor store . se? Den största utvecklingen ligger ju på när man anger alla mått och dylikt på skjortan... Tack på förhand Hälsningar Robert |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Några tusen timmar säkert. Det är inte bara en shoppingvagn för skjortor. Antagligen skapas vektormönster för klipparna i Sri Lanka när du gör din beställning. Dessa skickas säkert digitalt ner till en förman på deras 150-pers stora skrädderi.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Instämmer i zreams uppskattning, flera tusen timmar skulle jag oxo gissa...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sjukt effektiv sajt. Om man nu bara kunde få in en broderad polospelare på framsidan...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
ztream & ConnyWesth, tack för er input.
claesm, försöker du säga något? Jag förstår inte vad du vill framföra... Någon annan som vågar sig på en grov uppskattning? Tack Mvh Robert |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är jättesvårt att säga och några tusen timmar låter inte orimligt. Förutom sidan behövs det, som Dan är inne på, säkert en hel del även i backend kring betalningar, logistikhantering, tull, produktionen osv. som allt måste passa och fungera ihop. Beroende på var i Indien leverantören sitter kanske en hel del av detta dessutom måste fungera off-line om uppkopplingen osv. inte alltid är att lita på.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|