FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Är det ngn som är intresserad att köpa domän 3Dbio.se? Denna domän var uppe hos MISSDOMAIN men fick ett bud på 4000:- kronor som jag tackade nej till. "Senaste åren har flera datoranimerade filmer även gjorts i 3D för speciella biografer, men nu kommer för första gången en 3d-film med levande människor som inte är baserad på animeringar. Runt om i världen finns redan tusentals 3d-biografer, varav de flesta i USA. SF Bio planerar 3D-bio inom kort i Stockholm, men det var alltså Folkets Hus & Parker som blev först med denna U2-film på Hornstull. Sedan tidigare visar den senare kedjan också 3d-bio i Malmö, som blev först i landet. Under 2009 kommer antagligen samtliga biografer i SF:s regi att ha uppdaterats till att kunna visa 3d-film." Det blir kanske värt att vänta, vem vet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker nog att 4000 kr var ett bra pris och att du skulle ha sålt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Håller med 4k hade jag sålt för, men lycka till med försäljningen och bevisa gärna att jag har fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om man väntar några månader till det kommer kanske priset att dubblas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hehe alltid kul att läsa värderingsförsök på WN
![]() jag skulle gärna vilja se hur ni resonerar när ni tipsar ägaren att sälja namnet för motsvarande 25-30 st. 3d-biobiljetter? Är ni ens insatta i domänhandel eller tänker ni bara på hur kul det vore att få 4k för ett domännamn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Och som du säger är det alltid svårt att värdera domäner... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
menade inte någon speciell, konsensus i tråden verkar ju vara att han borde sälja för 4000 kr.
undrade hur ni kom fram till att detta var ett bra pris för säljaren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Förstår inte riktigt.
Maker09 säljer domännamnet, men sen säger Dado2002 att han fått ett bud på 15000kr samt 10000kr. Är Marker09 samt Dado2002 samma person på olika konton? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
och med alla dessa bud fram och tillbaka vill jag inte tro att ert försök att få en kund på WN blir något vidare framgångsrikt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|