FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Menyknapparna ska jag se vad jag gör åt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Sidan är snygg och välgjord med några undantag:
- För mycket whitespace ovanför ex. menyraden och rubrikerna - För litet typsnitt och för liten "radhöjd" (line-height) - Texten i logotypen är för liten, vilket gör den svårläst Jag vet dock fortfarande inte exakt vad företaget erbjuder. Är det webbdesign, CMS-konfigurering, programmering eller vad? Och vad är en "hemsida" som ni bygger? Är det en sida som WN.se eller en personlig hemsida med två statiska html-sidor? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vi bygger hemsidor efter alla önskemål från grunden. Programmering, webbdesign, logotypsskapande, spelar ingen roll. Ska ordna så det framgår mer i texten sen när jag har tid att sätta mig och fundera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Språket - du måste nog göra mer åt saken än att själv se över texter på din och dina kunders sajter. Jag skulle rekommendera att du skaffar en utomstående som ser över texter, menyer och rubriker. Någon som antingen har språkinriktad utbildning eller en naturlig fallenhet, men någon som kan dubbel- och trippelkolla saker innan de når andras ögon.
Du verkar vara en kompetent webbmakare, med ett bra och öppet arbetssätt att döma av hur pass personligt anpassade och inriktade dina referens-sajter är, men det funkar inte att skriva "Startisda" istället för "Startsida". Spela på dina styrkor och lär dig att ta hjälp där du behöver. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu ändrat texten på Startsidan och Företaget.
Blev det någon förbättring? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Designpast.se
|