FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej,
Har de senaste dagarna arbetat med en ny sajt, http://www.spotifyplugins.com . Skulle vilja ha feedback på såväl layout som SEO och funktionalitet. En sak jag inte riktigt förstår. Adsense-annonserna visas på svenska på startsidan, men klickar man in sig på någon annan undersida visas de på engelska. Varför? Vill att de ska vara på engelska hela tiden. Hälsningar, Dan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
lägg in dina javascript och i.e variabler i sina egna filer och kalla på dom?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
En sökfunktion?
Filtrera på plattformar osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Godkänner du alla filer som laddas upp manuellt eller är det hela automatiskt? Risken för att någon laddar upp en infekterad fil av något slag är ju annars stor. Akta dig också för överbelastningsattacker om du inte har något typ av spamskydd på uppladdningen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
hnn:
Sökfunktion, absolut. Men kanske inte ännu då det bara finns 6st plugins ![]() erdistfroh: Filerna skickas till min mail så jag måste godkänna dem, ingen automatisk uppladdning. Har aksimet installerat så spam kommer nog inte igenom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror det kan bli något när du får up ett arkiv av många plugins.
Sökfunktion och filtrering på plattformar precis som nämnts ovan är väl det som fattas när du har ett stort arkiv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Bumpar denna tråd.
Ligger på ca 70 besök om dagen på denna sajt nu och vill göra något bra av den. Verkar finnas ett stort intresse för plugins och jag ligger bra till på google på sökorden. Sidan är nu rätt jobbig att administrera. Använder wordpress. Ska jag lägga upp ett nytt plugin skapar jag ett blogginlägg och jag sedan måste ställa in publiceringsdatumet för att få de i namn-ordning. Finns det något wp-plugin eller dylikt där jag kan skapa sidor som sedan kan sorteras i olika följder av besökaren, tex. uppladdat/plattform/storlek/betyg osv? Vad kan annars göras bättre på sajten? Några wp-plugin ni kan tipsa om som jag skulle ha användning av? Vad kan jag göra bättre för att få upp interaktiviteten? Så folk diskuterar mer/kommeterar etc? Forumet jag lagt upp är inte särskilt välanvänt. Tack på förhand Dan Senast redigerad av snajdarn22 den 2010-12-01 klockan 17:32 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
SEO-mässigt suger din sida. Du har 10 stycken H1or.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|