FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra jobbat!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mycket bättre, ja.
Personligen tycker jag någon borde ändra så att de "Utvalda diskussionerna" på startsidan är i bold. Dem här syftar jag på..... Ny layout! Intresserad av min domän (macez.com). Schibsted köper Resdagboken WN-träff Stockholm 10 September. Sen hoppas jag det kommer något betygsystem där folk kan sätta betyg på användare/inlägg. Så vi slipper det "nya" WN med massa skit. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mycket mycket bättre, tack!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Avatarerna är fortfarande på tok för stora, se cortex ovan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Underbart Zn4rK <3
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu jeflar ser det bra ut!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu slipper jag scrolla i sidleds på min mininetbook. Tack.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag försökte också vänja mig men det gick inte alls bra och jag funderade nästan på att ge upp WN. Känns mycket bättre så här.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag måste erkänna att jag också blev rätt nöjd över den nya layouten. Jag tycker att jag har lyckats göra den rätt lik.
Lite tips: Vill ni markera ett forum läst, dubbelklicka på ikonen för det forumet. Vill ni markera alla forum lästa, klicka längst ner, vid det sista forumet. (Markera forum som lästa).
![]() |
Svara |
|
|