FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej. Jag har 2 stycken .SE domäner till salu. De har bra ranking.
Towerdefense.Se nr 1 rankad på Google["towerdefense", "tower defense"] Det är 69.400.000 sökordsresultat. Zombiegames.Se nr 2 rankad på Google["zombiegames", "zombie games"] Det är ~17.000.000 sökordsresultat. Har du något förslag, maila mig på mindgem @ gmail.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ingår innehåll också? Några intäkter? Prisidé? Säljer du som privatperson eller företag?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hittar inte din tow e r defe n se [.se] domän med alls i toppen, oavsett sökord.
Ligger dock plats två på: "towerdefense", "tower defense" Men vem i HELVETE söker så? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du någon statistik på besökare, intäkter? ingår innehåll, då får gärna PM:a mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej.
Nix, innehåll ingår ej, det är endast domännamnet jag säljer. Någon som vill buda? edit: Jag säljer via MindGem Graphics AB Senast redigerad av mindgem den 2009-08-29 klockan 11:20 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Som Jine säger så finns den inte ens med i sökresultatet på första sidan. Det är inte så att du är inloggad på ditt google-konto och därför får se denna domän högst upp?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Synd att innehållet inte ingick.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Logga ut ur iGoogle, alternativt döda dina cookies så ser du genast att den inte finns med.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|