Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webdesigner söker för konsultsamarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-08-26, 14:08 #1
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Standard Webdesigner söker för konsultsamarbete

Hej,

Jag med mitt företag Website Factory Sweden söker en motiverad webdesigner som konsult

Jag släpper nu till hösten en tjänst för främst små och nystartade företag med begränsad budget och begränsade datorkunskaper. Tjänsten går ut på att företagen abonnerar på en färdig hemsida med administration. Kunderna kan från sin administration välja nya designer/teman eller gå in och ändra i koderna själva.

Mina kunder vill bara få en färdig hemsida på nätet så snabbt som möjligt. Det kan jag ge dom, men jag vill även kunna ge dom en snygg och professionell design. Detta är en utmaning då målgruppens egna logotyper och bilder ofta inte är så professionella i sig. Det ställer krav på att den övriga designen ser bra ut.

Jag har inte själv så stor budget i företaget så förslaget är att jag betalar 1000 kr för en professionell design som alla mina kunder kan få som standarddesign när hemsidan skapas som ett bra första intryck. Ditt namn och eventuellt din logga (om du har) kommer ligga i sidfoten på hundratals hemsidor.

Sedan vill jag gärna ha ett samarbete på så sätt att jag via min hemsida och kundernas administration kan erbjuda skräddarsydda designer till kunderna via ditt företag. På så sätt får du mer kunder och jag kan erbjuda snygga designer till mina kunder. En win-win situation helt enkelt!

Är du intresserad? Kontakta mig på [email protected] så förklarar jag vad standarddesignen ska bestå av. Jag vill även se exempel på designer du gjort.
Pettolajnen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017