FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
När jag skriver in en adress i IE 7 så tar den mig till (i mitt fall) googles sök sida med sök referens den sidan jag skrivit in.
Skriver jag sen in adressen igen så fungerar det hur bra som helst. Detta händer på nästa samtliga sidor som jag försöker komma åt. Dock om jag tar lite tid på mig och skriver in adressen så är det inga problem. Dator går som normalt. Om jag ex skriver www.dn.se och trycket enter så kommer jag till googles sök, om jag dock skriver www.dn.se och väntar två tre sekunder innan jag trycker enter så kommer jag till dn. Någon som har den minsta aning om vad det kan vara? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har stött på något liknande ibland och oftast är det att
IE börjar söka bland historiken och fyller i någon dum URL precis när man trycker Enter. Testa IE8 och se om du får samma fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har kikat vidare på detta men det hjälper inte.
Har bla laddat ner FF, men får samma problem där, säger "Fel vid sidhämting, Firefox kan inte hitta servern på www.sr.se" Kör jag F5 ett par gånger eller om jag kommer ut till google och skriver länken där så kan jag komma direkt till sidan, men det är sällan det fungerar att skriva adressen direkt i adressfältet. Kan det vara så att routern börjar sacka ner sig.... pendlar mellan 54 och 6 Mbit på det trådlösa. Har svårt att tro det dock efter att ha sökt efter problemet på nätet så hittar jag rätt så många som har detta problem, men egentligen ingen lösning på det. Så är det någon som har liknande problem? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|