FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
För domänförsäljning? Vet att de funnits ett tag är bara orolig att checken jag får inte har täckning för beloppet...ville bara veta om någon av er använt dem förut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hört talas om många som använt dem och har aldrig hört om några problem
Annars kan du använda SEDO vid försäljning också, själv använt och det gick mkt snabbt och proffsigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
jag har använt escrow.com som köpare en gång - gick smidigt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har använt escrow.com flera gånger, speciellt vid köp av domännamn från privatpersoner som bor utomlands. Det är en bra tjänst eftersom säljaren av domännamnet inte får ut pengarna förrens ägarbytet är gjort.
Skicka ett PM om du har fler frågor. Kan även nämna att alla större internationella domänförsäljare har egna escrow-tjänster. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som har tagit emot betalning för domäner eller andra tjänster genom Escrow.com? Vill ni dela era erfarenheter?
# Tråd ihopslagen med denna från Off topic-forumet. / Marcus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Inga problem att använda escrow.com eller sedo.com för escrow tjänster.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Då kör man på det. tack.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Du får nog pengarna insatt på ditt konto! Jag var dock mycket besviken på dem. En kombination av en långsam köpare och deras utbetalningspolicy (en gång per månad tror jag bara dem betalar), gjorde att jag fick vänta 2.5-3 månader på att få pengar av dem. Väldigt irriterande. Kommer ej använda dem igen! Är det under 1000 usd kan du fundera på paypal också. Snabbt och smidigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
jag har använt dem, både som köpare och säljare och det funkar fint. Jag fick pengarna direkt (visakort)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|