FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
robertsson: Svara gärna på följande.
Citat:
Citat:
Vem säger alla har samma provision? Jag låg i deras kampanjprogram med högre provision. Så att företag ska erbjuda gratis startpaket är inte ovanligt, det gör Djuice, Halebop samt Vodafone i skrivande stund. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
|
|||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
"På grund av problem med alldeles för hög trafikmängd riktad mot enbart deras kontantkortserbjudande har vi varit tvungna att vidta vissa åtgärder i programmet." "När vi öppnar upp programmet nu kommer vi att ha en noggrann övervakning av hur programmet utvecklas och måste eventuellt vidta ytterligare åtgärder ifall inte kvaliteten på trafiken förbättras." Citat:
Så jag förstår inte riktigt påståendet "Med rätt ägare samt lite annonsering kan sidan generera mycket goda annonsintäckter." Var ska dessa intäkter komma ifrån? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det du citerade ifrån var ett gamalt mejl.
Uppenbarligen har de ändrat sig med tanke på vad de skrev i sitt senaste utskick och deras åtgärd var väl att ha olika provisioner för kontantkort och abonnemang. Vodafone är inte med på TD och Halebop ger ingen ersättning när folk smsar, jag vet det, har inte påstått annat heller. Enda operatören som erbjuder gratis startpaket samt ger provision via TD är djuice för tillfället och vill de inte jag ska promota detta borde TD ringt eftersom de är väl medvetna om min sida då jag pratat med dom flertalet gånger senaste året via telefon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Och det fanns tydligen inget svar på min fråga "Var ska dessa intäkter komma ifrån?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
|
Citat:
men jaja... vi kommer ingen längre i denna diskussion... Lycka till med försäljningen men det känns inte som du lägger alla korten på bordet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|