FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag undrar om det finns ett billigare sätt att posta ut ca 200 brev än att köpa kuvert och frimärke till varje utskick? Vet någon om posten har någon speciella pris eller olika erbjudanden för sådana ärenden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Köpa en "Portot betalt" stämpel, stämpla alla brev och lägg på lådan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Milad: Tog mig friheten att ändra titeln från "singel posten" till "snigel-posten". PM:a mig om du menar något annat än jag trodde
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Posten har en bra utskickstjänst, man skickar dem ett Word-dokument och ett Excel-dokument så sköter de alltihop. Det blir billigare än att göra någonting själv plus att du slipper arbetet med det. Å andra sidan kan du inte (du kunde inte för 1.5 år sedan då jag använde tjänsten) skicka customised saker till folk utan bara kopior på samma dokument.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Precis som robertsson skrev är "porto betalt" antagligen smidigast. Man stämplar breven med en speciell stämpel (finns att låna på posten om man inte vill köpa) och betala sen cash över disk.
Är det så pass lite som 200 brev tror jag inte det är lönt att engagera sig mer än så |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||