FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Har under de senaste veckorna följt det otroligt underhållande programmet FC Z som går på ZTV, där ett gäng "nördar" ska lära sig spela fotboll. Någon annan som kollat på detta? Så vad säger ni grabbar ska vi dra i gång FC WN . . .då blir vi ett gäng "dator nördar" (ja vi är nördar även fast vi arbetar framför datorn :P ) som lirar fotboll. ![]() /Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
njaaa....tveksamt att få ihop ett lag va...haha
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har sett programmet på TV. Måste säga att den där nörden som gillar universitetslivet med overaller är verkligen en.... ja.
Att man ens ställer upp...förstår jag inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Väldigt underhållande program, har dock en gammal skada som spökar, jag kan skrika från bänken
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ha laget i Göteborg så kan jag vara med och leda laget till SM-guld!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag är också med om det är i göteborg
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Själv sitter jag i STHLM .. .men vi får väl starta 2 lag . .ett därnere och ett här uppe!
he he . . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag orkar inte springa, men jag kan stå i mål (gjorde jag när jag spelade ändå
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är inte overallen eller hans gycklande (gyckel = teater, sång, sketcher osv) som gör honom till nörd, snarare hans andra intressen som teknisk fysik och allt runt om det. Kändes viktigt att poängtera det när vi nu befinner oss i OT-forumet.. Kan även säga att det finns en hel del mycket fina damer på bland annat affärsjuridik och ekonomprogrammet som framfört gyckel utan att för den skull uppfattas som det minsta nördiga.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Iofs fanns det ett antal personer som inte var brillianta socialt, men när man talar om personer som är ett hund-till-människa steg intelligentera än en själv så kan det vara svårt att säga vem som är konstig egentligen ![]() inte för att jag blev defensiv eller något sånt...eh ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|