FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Nu har ni antagligen tagit bort något som ni inte skulle ha tagit bort. Annars är det relativt enkelt att ta bort. De har bara lagt en en ny kategori i forumet och klistrat in en html-sida med en massa flash embedded. Jag råkade ut för detta och mycket mer i förra veckan. Se tråden allmänt här på WN. Kolla phpbb knowledge base hur man återställer admin-rättigheter i databasen. Gå in i databasen och radera extrakategorin, uppgradera sedan från 2.11 till 2.17. /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bad Loopia igår att återställa sidan från backupen i söndags. Men sedan fyra tiden igår har jag inte hört av dem och de svarar inte på mina mail. Ska väl inte behöva ta så lång tid att återställa det eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja jag tycker det också, borde iallafall svara på mina mail!!
Mitt fötroende för loopia har nu börjat sjunka! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu var förtroendet återställt!
De beklagade dröjsmålet, och jag slapp betala avgiften eftersom jag klagade! Och nu är forumet online igen. Nu ska vi bara konvertera accessdatabasen till mysql - (hur man nu gör det?) Sen ska vi uppdatera forumet för att öka säkerheten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Tänk bara på att teckna tilläggstjänsten för SQL-databas när sidan ligger på Loopia innan ni konverterar. Lätt att glömma en sådan liten detalj i röran. /S |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|