FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
tänkte fixa ljud i min saab cab... fast la denna månads ranson på en indash dvdspelare med inbyggd 7" skärm.. Riktigt grym! Januari blir det nya fram högtalare, 2st baslådor (om dessa nu kan placeras på något ställe), slutsteg..
Har för övrigt en indash dvdspelare extra som är till salu =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Uhm, vad gick dessa vidunder på?
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Köper man sånt så kommer det bara nån pundare och bryter bilen samma kväll.. så varför orka typ.... :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
De basar jag har tre av kostar cirka 3000:- styck. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Köper man bara färdiga prylar och ställer in i bilen kan man räkna med att nån annan vill ha det också. Jag lägger ner lika mycket tid på att optimera bilen stöldsäker som man i vissa exceptionella fall lägger ner på att optimera sin hemsida ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
oj dvs 28/7
=)
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Nykomling
|
För mig räcker det gott o väl med soundet ur mina sidepipes, går inte ens att lyssna på musik där inte
![]() http://www.stingray.nu/ Tommy |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vadå "jag spammar säkert" ??
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Här finns en gammal tråd som tar upp detta med status och grupperingar på WN: http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...,nykomling&s=wn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|