Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

GUI-designer för webben

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-10-07, 14:37 #1
olin olin är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2004
olin olin är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2004
Jag söker för ett företags räkning en person som kan arbeta med gränsnittsdesign i webmiljö.

I dagsläget handlar det om att utforma layout, texter, färger, former och dialogelement för en sekvens av sidor i ett flöde för betalningar (i dagsläget 6-10 sidor). Sidorna skall valideras enligt W3C:s normer.

Våra utvecklare bygger applikationen i Java och JSP, och har bra koll på XHTML och CSS. Vi har relativt god separation av form och innehåll, men vi behöver hjälp med det stilmässiga och användargränssnittsdetaljer. Alla dialoger kommer att vara språkoberoende.

* Du behöver vara duktig på användargränssnittsdesign, på XHTML och CSS, och ha tillräcklig koll på JSP för att kunna stuva om i de JSP-sidor som är grunden till ditt arbete.
* Vi ser helst att du kan ta egna initiativ och komma med förslag på utökningar och förbättringar av det grundarbete vi gjort.
* Du skall förstå vikten av separation av form och innehåll, och kunna bygga CSS-mallar som utöver att de en bra ursprunglig design, skall kunna vara lätta att profilera för våra kunder.
*Du skall kunna göra layout med CSS.

Villkoren
* Projektanställning 1-2 månader.
* Du arbetar på vårt kontor i centrala Stockholm, åtminstone huvuddelen av tiden.
* Vi vill att du kan visa upp tidigare arbeten du gjort.

Kontakta mig för mer information om jobbet, arbetsgivaren och för att anmäla ditt intresse och berätta mer om dig själv.

[email protected]
070-322 40 89 (Dagtid)
olin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017