FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag letar efter en lösning att sälja egna ringsignaler. Tanken är att sälja 10-15 olika ljudsnuttar (eget material) i motsvarande mp3-format. Volymen kommer inte att bli så jättestor, troligtvis runt 500-800 under de första 3-4 månaderna. Försäljningen är tänkt att ligga via egen webbsida samt print. I och med att det ska gå i print så vill jag att det ska vara så tydligt som möjligt vilka mobiler det kommer att funka för. Har greppat att detta inte kommer att funka på äldre mobiler såsom T610 och liknande. Men måste man ha olika format för olika mobiler? Eller är det mp3 som gäller rakt av? Tips på leverantörer som kan tillhandahålla detta? Gärna nån helhetslösning på provisionsbasis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mediaplazza.com om du vill köra på ren provision.. WMS heter deras lösning (om jag minns rätt) där du laddar upp eget content.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mediaplazza är inte så snabba bara... Har inte fått svar på flera veckor efter att ha skickat in ansökan... nån som har erfarenheter från dem?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
WMS-ansökan eller för vanligt konto? Vanligt ska vara instant, WMS behöver du faxa/skicka in innan det blir aktiverat..
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag drog igång mediaplazza och faxade in alla papper som man skulle. Dock så gav jag upp nånstans i dec/jan då de aldrig fick igång sin tjänst. Det var hela tiden "underhåll" vilket innebar att inget gick att lägga upp.
Jag valde en customized-lösning från en svensk provider istället. Ibland får man skippa gratislösningarna... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kolla med smsteknik.
jag har använt dom till en av våra kunder, mycket kunniga och dom kan säkert anpassa efter era krav. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|