FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Den är ett spanskt "n" + c. Dvs inte alls cc.com? Eller vad är det jag inte fattar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, idns är trevliga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vet inte riktigt hur jag gör men när jag skriver in "Ñ?c.com" kommer jag till i-Nav plug-in sidan. Efter det blir jag skickat till nåt som i min webbläsare ser ut som cc.com. Jag hade tyckte det vore lite tråkigt om jag hade cc.com helt klart. Thomas
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mjo, har en del 2 letter cyril domäner och poker.com och partypoker.com med en idn bokstav i
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Jag tvivlar på att det någonsin kommer kunna gå rent säkerhetsmässigt att köra IDN påslaget per default i någon browser. Nån smart rackare får komma på något riktigt intelligent för att lösa alla problemen kring de. 8 tecken punkt 3 extension. I uppercase och bara a-z 0-9.. det är allt som behövs ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kan köpa att man har med specialtecken, men inte varför man tillåter specialtecken som ser ut precis som ett "vanligt" tecken.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
själv lyckades jag köpa tog.com billigt för några månader sen, letar nu köpare (har kanske en nu)
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
xxxx Övertrött, skrev inlägg som inte alls hörde hemma i denna tråd. Sorry... /S
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|