FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Levonline har köpt Telenors webbhotell, enligt IDG:
IDGs artikel i CS idg.se: Levonline köper Telenors webbhotell
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lite old nyhet, dock kollade jag på Telenors webbhotell nyligen. Vilka överpriser. Även mycket dåligt verkade det som. Icke fungerande pdf blad, sedan blandning av priserna i pdf, doc etc.
Undra hur många kunder dom hade, algonet borde ha haft några kunder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Telenors webbhotell var fd Algonets webbhotell för företag.
Den privata delen såldes då till Glocalnet. Vi har ett gammalt konto hos Telenor och jag har försökt nu i 2 dagar att få kontakt med Levonline's support både via telefon och email. Har ännu inte fått något svar. Omöjligt att komma fram på telefon. Så mitt första omdömme är att supporten är inget vidare. Och jag som bara vill avsluta vårt konto hos dem.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har de ett särskilt val, tryck 9 för att avsluta ditt konto...
Du är nu placerad i kö. Det finns 0 personer som besvarar ditt samtal :P?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||