FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Finns det någon här som har ett mer direkt samarbete med Goyada? Alltså utanför TD och andra affiliate. Jag tänker mer på ett direkt samarbete. Jag försökte komma i kontakt med någon där, men kom ingenvart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Vet inte om personen som sitter på kontantkort .se har ett samarbete eller om det är goyada själva som sitter på det.
Orkar för den delen heller inte titta mer på det. Men hur det än nu är så var jag i kontakt med goyada och dem sparkade iväg mig till TD, antingen jag som skrev för dåligt i mina texter eller så var det goyada som bara hade TD att erbjuda mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Men om man vill länka en domän till goyada direkt och på det sättet få provision på försäljningen så går det inte med TD. Det är vad jag tänkte på. Kontantkort.se har ju Missdomain här, svara gärna
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förmedla kontantkort-refills är sjukt dålig business. Ersättningen på ett par procent är inget vidare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Jag tror nog det finns en rätt bra summa pengar att hämta hem där. Sätter du ihop dessa s.k. ett par procent gånger mängden som vill fylla på sitt kontantkort så lär det dra på rätt bra.
Det är bara vad jag själv tror, men om missdomain vill kommentera så får vi förhoppningsvis veta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Både Seamless.se och Goyada.se erbjuder affiliate program som inte är kopplade till TD. Själv så tycker jag att det är konstigt att inte fler sätter upp konkurrenter till dessa två, alltså köpa in kontantkortspåfyllnad till grossistpriser och sedan sälja till internetanvändarna.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|