FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Såg nyheten precis på SEO Scoop, den verkar vara bara några dagar gammal.
http://www.seomoz.org/articles/search-rank...ing-factors.php Skitbra. Har inte hunnit läsa hela, blev så entusiastik och ville dela med mig. En mycket värdefull resurs ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Såg riktigt nice ut!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inget speciellt matnyttigt och en del felvägningar i vikt:
"Linking to 'Bad Neighborhoods'" - "Slight Importance" Kan dock ses som en hyffsad resurs för de som aldrig läst om SEO förut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan ingen inom SEO-världen börja publicera riktiga rapporter med stöd av empiriska bevis och undersökningar istället för att basera dem på ens egen "gut feeling".
Jag vet att du jobbar med riktiga tester JW, så kom igen, bli den första seriösa forskaren inom SEO som kan presentera en rapport baserad på fakta. Jag tror många skulle köpa den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok.
Jag har inte hunnit analysera denna helt utan bara skummat igenom. Ska kanske göra det ikväll om jag hinner. Tror ändå att den är en värdefull resurs. Den liknar denna något. Ska bli intressant och se skillnader mellan dom. Författaren till denna (Randfish) är ganska stor inom SEO. Detta skrev han dock September 30th, 2005, 01:06 AM: Citat:
Citat:
Nyligen skrev jag den här guiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Intressant, tydligen ska man undvika specialtecken i TITLE taggen.
Synd, for &-tecknet som passar sa bra in i min tagg.. Vad tror ni om att ha ett &-tecken i taggen? det borde val klassas som ett specialtecken om nagat? Brad Callen har aven skrivit och foreslagit att man ska anvanda | tecknet for att separera i Titletaggen, det torde val ocksa raknas in som ett specialtecken och saledes motsagelsefullt mot denna nya? information fran de tva lankade dokumenten av jim. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|