FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kom då och gör så med mig HUBBERT din lille tuffing ![]() ![]() Skämt åsido, du skall tänka på vad du skriver då det är rätt så öppet forum... Att tycka att mord löser spamproblemet låter lite väl naivt och blåögt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Citat:
Och varför skulle man vilja skcika samarbetsförslag till dig då? 1. Hur skulle du kunna stänga ner mina sidor eller min lina? Företag är det inte olagligt att maila till punkt slut. Sen kan man tycka att alla mail inte är direkt så utformade att man kommer få det samarbete man vill åt, men det e inte va killen i tråden frågade om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det är mycket mer jobb men det visar helt klart på att man är seriös. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men tror dock att företagare är utleda på att få mer skit i mailboxen ändå, även om formuleringen i ingressen ser ut att vara personlig. Det är ju också en fråga om vilka tjänster som erbjuds. (Dave > Jag tänker på vad jag skriver. Visste inte att du skulle ta åt dig personligen dock <_< ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Nej, jag gjorde inte det, men jag tycker bara inte att mord löser sånt... Det var ju tragiskt, vad killen ens gjorde...
No hard feelings ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Angående nerstängning: Om du läser AUP/TOS/avtalsvillkor för linan och websidan så står det med all sannolikhet väldigt uttryckligt att UCE är förbjudet, oavsett dess legala status. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|