FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tragiskt att man har så dålig humor ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så här ligger det till. Satt å regga gosms.se som. Hade inte en aning om att sedo fanns överhuvudtaget. Men råkade se det på den här sidan. Så innan det hade registrerats la jag ut den på sedo för att se vad som händer. Jag bygger en community för sms-tjänster som kommer, om jag inte säljer domänen, ligga på www.gosms.se. Det är svårt att få tid till egna projekt bara.
Tack alla för all uppmuntrande svar !!!! Om man inte försöker vinner man inget ! Visst är priset svindyrt men va fan gör det ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Välkommen till WN föresten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Han gjorde ju verkligen "bra" första intryck om han planerar på att vara en återkommande WN-medlem.
Jag kommer hädanefter att läsa hans inlägg med stor nypa skepstism. -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag som faktiskt tänkte köpa domänen. Attans!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag brukar inte tycka om att hacka på andra här på WN (händer för ofta förresten), men det här är nog lite för skrattretande. Andreasek, du kan ju väl knappast haft planer för domänen när du lägger ut den för utförsäljning samma dag som du registrerar den? Vill inte vara taskig men du bör få dig en gnutta erfarenhet på detta område först. Ett tips är att du läser andra personers (seriösa) inlägg här på WN, du lär dig mycket.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|