FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilken söktjänst rekomenderas?
Av nån anledning kör loopia men man måste scrolla ner och sidan är tung. Helst skulle jag vilja ha liknande google. Eller toolbar. Gärna med förslag på lediga liknande domäner osv. (gäller alltså bara söka lediga domäner inte regga) /Jon |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att http://www.whois.sc är utmärkt för att snabbt kolla .com/.net/.org/.info/.biz/.us/.web - något som fungerar lika bra för .se/.nu känner jag inte till. Humma, det kanske kan vara en bra affärsidé
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du behöver något med lite mer möjligheter och inte är beroende av att kunna nå det från valfri dator tycker jag du ska kasta ett öga på Domain Name Analyzer. Kika vidare här: domainpunch.com/?dna
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Olika tjänster är bra för olika toppdomäner. Är det någon speciell toppdomän du tänker på?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om ni är på resande fot, har en (någorlunda) modern mobiltelefon och behöver söka/registrera domännamn så kan jag rekommendera: wap.loopia.se
Denna tjänst befinner sig för tillfället i ett fungerande beta-stadium, åsikter/kommentarer på tjänsten mottages tacksamt till [email protected]. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
speednames täcker dom flesta
/Ove |
||