FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I 3-4 dagar nu har det varit omöjligt att nå adresser under @hotmail.com och @msn.com . Jag får följande felmeddelande:
----------------------------------------------- <<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable 550 5.1.1 [email protected]... User unknown ------------------------------------------------- Det händer även med adresser som jag vet att de finns. Först tog jag för givet att de har nåt tekniskt strul, men inte kan det väl vara i mer än tre dagar utan att man har hört talas om det!? Alltså börjar jag oroa mig för att det är just jag som har blivit blockerad (fast det är osannolikt, för jag kan inte ens skicka från Gmail) och ville kolla här om det är fler som har problem. Alltså, tillsammans med alltför strikta antispam-filter hos operatörerna håller det här på att bli för mycket. Jag ger snart upp och lägger ned sidan! :angry: Jag orkar inte spendera timmar varje morgon med att skicka från alla möjliga konton för att försöka nå kunder. Jag har börjat sända från min egen server och då blev det lite bättre, men fortfarande filtreras alltför många mail bort hos mottagarna. (Även vanliga brev, med svar på diverse frågor.) Ett ticketsystem skulle kanske hjälpa mot det, men hur gör man med mailen med länkar som skickas ut till kunderna efter köp? Hur gör ni andra? Jag är knappast ensam om detta problem. |
||
![]() |
![]() |
|
|