FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sitter nu och letar efter billigt alternativa att ta sig ner till Thailand och hem ;D
Bästa jag hittat nu verkar vara Jetweb.se någon som har erfarenhet av dessa, verkar ju lite si och så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns juh en sjuuuk massa resesidor, har du tex kollat på luftgrup eller kelkoo?
Annars kan du ju kolla på min sida (badresor.se) om du är intresserad av charter-liknande former.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mjo, finns ju massor just därför jag frågade ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kilroy har jag använt på just denna sträcka och det fungerade bra -- de är framförallt billiga. Kanske ska tillägga att flygbolaget var Austrian Air.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jetweb och Kilroy verkar i stort sett köra samma priser, dock verkar Kilroy ha lite mer koll på läget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Testa en riktig resebyrå. Nu vet jag inte om de nätbaserade förbättrat sig på senare, men för ett par år sedan råkade jag nämna att de nätbaserade flygbiljettförsäljarna var bra inför VD:n på en av de större resebåråerna i Sverige. Jag fick ett stort gapskratt som svar och han förklarade länge och väl hur mycket sämre de nätbaserade är och varför. Sedan dess har jag alltid ringt till en resebyrå när en resa skall köpas och med det har jag fått bättre service, priser och utbud.
Tips: Resevaruhuset (www.resevaruhuset.se) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, kommer nog maila runt lite.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi har använt oss av flygstol.se /flygstolen.se
Annars om det krävs en del trixande med biljetter ;) så använder vi oss av ett resebyrå.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bästa är egentligen STA travel, men då skall man vara under 26 eller student om jag har för mig rätt. Sök dock inte på deras hemsida utan ring. Det brukar oftast ge bättre priser - deras sökmotor spottar tyvärr inte ut det billigaste. Min sista biljett under högsäsong kostade 5200,- med Finn Air, vilket jag anser är ett bra pris. Gången innan tog jag lite bättre flygbolag, Thai från Köpenhamn och då låg denna på 6700,-. Det var i nov 2004, vilket jag anser var också ett bra pris med detta bolag, då Thai står för kvalité.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Kom hem från thailand idag, varit och rest runt i asien i 2 månader! Helt underbart.... Vi beställde resa via flygcentrum.se och det gick väldigt smidigt... Tydligen finns det ett nytt lågprisföretag vid namn eastjet (eastjet.se).. Med flygresor från 495 :- (Antar att flygskatt tillkommer).. Tyvärr vet jag inte något mer om företaget men om du googlar så kommer nog upp en del.. Lycka till, Jens |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|