FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag sökte på forumet men hittade ingen tidigare som hade tagit upp detta.
Många här i forumet har uttryckt sin frustration över svenska bankers sätt att ta emot checkar ifrån Google Adsense. En glad nyhet för de som, om möjligt, inte känner till det. https://www.google.com/support/adsen...y?answer=15918 "As part of our effort to continually improve the AdSense program, and in response to feedback from our publishers, we are now offering Electronic Funds Transfer as a BETA feature. EFT directly deposits your AdSense earnings into your bank account, in your local currency, to greatly speed up and simplify the payment process. If your payment address is in any of the 15 supported countries, we invite you to take part in this test." Ett av dessa länder är då Sverige ![]() Själv använder jag inte Adsense, men tänkte börja; det var så jag hittade nyheten. Det känns som att det kan vara värt att ta upp det, då inte en enda medlem har givit det någon som helst kommentar tidigare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har redan tagits upp och är helt klart bara bra nyheter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ojdå. "Electronic " kanske var ett dåligt sökord :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Usch :(... vill ju inte bumpa tråden, och det gick inte att redigera men kom på att jag hade glömt bort att tacka för er tid. Tack för länken Dykarn!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|