FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fotbollsnytt.se har köpt upp fotbollssidan Allfotboll.com. Chefredaktören för Allfotboll Semir Hasanbegovic flyttar till Fotbollsnytt och med honom följer skribenterna Vidar Lindgren och Martin Ahlin. Tills vidare kommer Allfotboll.com att ligga nere helt och vad som händer i framtiden är osäkert. Köpesumman är okänd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
VIP
|
Men jag antar att köpesumman inte är okänd för dig eftersom Sweden MN driver Fotbollsnytt. Så var lite hygglig och avslöja för oss WN-besökare vad ni fick pröjsa!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt önskemål från säljaren kan jag tyvärr inte avslöja
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Säger man "a" så får man säga "b", annars så tycker detta är mer smygreklam än allt annat, speciellt om det är du som har köpt den andra sidan...... Å andra sidan förstår jag inte vad dessa nyheter har här på sidan att göra...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det ligger bortom mitt förstående hur detta kan klassas som en nyhet.
Missförstå mig inte, detta är inte personligt. Men skulle varje person här skriva om mindre köp och försäljningar de gjorde skulle Thomas server crasha pga alla som ska posta något nytt. Grattis till köpet iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag tycker att sådana här trådar hör hemma på forumet (kanske inte under nyheter dock, utan mer lämpligt i domänforumet kanske), men håller med om att man också bör ge mer detaljer för att informationen ska vara användbar för wn-läsare, att kunna bedöma marknaden etc.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ruggig gratisreklam är det enda jag tycker om "nyheten".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Kan hålla med föregående om att tråden absolut inte hör hemma i nyheter och flyttade den därmed till Off topic.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
För alla er som tycker att det är "ruggig gratisreklam" så kan man ju berätta att Thomas gjorde en liknande tråd då han köpte upp Alltomtv.se - http://www.webmasternetwork.se/f3t3415.html.
:huh: |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|