FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Hej är det någon här som vet om man kan klippa ihop flera adobe filer till en stor fil?
Skriver en bok och har småderlar lite här och där.. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla in Pdf995 [ www.pdf995.com ]
Har inte haft tillfälle att prova programmet själv, men har hört att det funkar bra. Om du provar, berätta gärna om det är något att ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Acrobat Reader i sig klarar inte att göra ändringar eller slå ihop filer ... För det krävs Acrobat Pro som kostar en del. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
okej tack för det.. Ska prova det nu få se
![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Jag laddade ner free converter, men fattar inte var jag skriver i?
Det verkar ju bara vara ett program som gör om word och sånna dokument till PDF. Kanske uttryckte mej lite dåligt men det jag letar efter är program som word och som kan göra om till PDF format. Alltså ett program man skriver och redigerar i. / Niklas |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
[1] http://www.openoffice.org/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
Tack för det Anders.. Ska genast prova det.
Är det ett gratis program eller bara prova i 30 dagar eller så? |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är open source så det är bara använda det... Du hittar nog licenserna på länken...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Okej härligt
![]() Vilken fil ska man ladda ner för att det ska bli rätt? Det fanns många att välja mellan här: http://ftp.sunet.se/pub/Office/OpenOffice....rib/rc/1.1.3rc/ Försökte med en fil men bokstäverna blev fyrkanter.. Jag kör med xp. / Niklas |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om du vill ha svenska kan du ta denna:
ftp.sunet.se/pub/Office/OpenOffice.org/contrib/rc/1.1.2rc3/OOo_1.1.2rc3_040528_Win32Intel_install_sv.zip Annars tar du denna: ftp.sunet.se/pub/Office/OpenOffice.org/contrib/rc/1.1.3rc/OOo_1.1.3rc_Win32Intel_install.exe |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|