FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tja.
Har ett litet problem som säkert är jätte enkelt för er som är mer kunniga än mig på php. Jag skulle vilja få in denna kod: Kod:
<input name="'.BOX_TRACKTRACE_BUTTON.'" type="image" id="'.BOX_TRACKTRACE_BUTTON.'" src="'.DIR_WS_IMAGES.'button_search.gif" alt="'.BOX_TRACKTRACE_BUTTON.'" width="" height="" border="" /> Kod:
<?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFAULT) . '">' . tep_image_button('button_continue.gif', IMAGE_BUTTON_CONTINUE) . '</a>'; ?> Kod:
<tr> * * * * * * * *<td width="10"><?php echo tep_draw_separator('pixel_trans.gif', '10', '1'); ?></td> * * * * * * * *<td align="right"><?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFAULT) . '">' . tep_image_button('button_continue.gif', IMAGE_BUTTON_CONTINUE) . '</a>'; ?></td> * * * * * * * *<td width="10"><?php echo tep_draw_separator('pixel_trans.gif', '10', '1'); ?></td> * * * * * * *</tr> ![]() Behövs mer kodsnuttar så kan jag givetvis trycka fram lite mer. EDIT: Kan även tillägga att stängen som ska in ligger idag i en annan fil inom [form] ramar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|