FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det står så här: Budet understiger uppskattat förstasidesbud på 6,85 kr
Och jag tex lagt ett högsta klick bud på 10kr varför står det då så? :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kör med dina egna bud så länge. Klickar folk på dina annonser ser budningssystemet till att du kommer högre upp och betalar mindre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Ett tips är att inte bjuda över högsta budet för det blir hiskeligt dyrt.
Om du exempelvis sätter budet 1 SEK så kommer din annons att visas i alla fall, men inte lika ofta. Du får troligen betydligt fler visningar och klick men till en lägre kostnad om du inte överdriver ditt bud. Det beror på att pengarna räcker längre. MenOk du ommer inte att få dina annonser visade på förta plats, men det brukar inte vara avgörande. Givetvis beror det på vad du säljer, men det hela är ju en fråga om att få ekpnomi i annonseringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur funkar det egentligen med adwords.. kan man betala med faktura och och prova en månad och sen sluta eller höjs automatiskt summan utan att man kan avsluta sina betalningar?
Tänkte försöka köra en ganska HÅRD kampanj... :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Du förbetalar dina kampanjer, betalar du inte visas inget och kostar inte
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
:unsure: går det inte med faktura? :huh:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Eller exakt hur fuknkar det? Jag har inte under mina 6 år i Adwords förbetalat ett öre. Jag betalar med kreditkort så fort jag kommit upp i klicks för $1000.00 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
De går bra att betala med kreditkort i Sverige också. Gränsen är väl runt 5.000:- före de drar eller en gång i månaden om beloppet understiger det. (Med en viss reservation för att det kan skilja lite, men så ser mitt ut)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man kan dessutom få gränsen 5000 kr höjd efter att man har lite historik i annonseringen när man betalar med kort.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|