FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Söker lite på nätet efter julgåvor till några utvalda kunder. Vill inte skicka ett tråkigt kort som varje år, hellre med nåt som företagen kan behöva. Budget på uppåt 200 kr per gåva.
Vad skulle ni kunna rekommendera? Vill helst att det ska vara små saker som går in i brevlådan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Ett år köpte jag en vinöppnare, förra året köpte jag biobiljetter.
Ett annat tips är att ge rabatt på nästa beställning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Vinöppnae och biobiljetter är för vanligt, mina kunder som får kort är större företag, att skicka 1-2 biljetter räcker ju bara till 1-2 personer, vill att alla ska kunna ha nytta va det på kontoret.
Rabatt vill jag inte ge för då är det ingen julgåva, känns mer som ett sätt att tjäna pengar på redan bra kunder med den gåvan. Fortsätt tipsa, jag är en kattvän ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Thanks Fabian, ja om jag inte hittar nåt bättre får det bli kakan med logga och en julhälsning, känns rätt för mina kunder sitter ofta på kontoret
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker presentkort är klockrena. Det företaget jag sitter hos ger 250 kr i presentkort på feskekyrkan.
Kanske du kan ge ett presentkort till något trevligt speceriställe eller dyl. Något som inte känns för förknippat med din verksamhet utan som extra lyx och verkligen som en present för mottagaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tänkte skicka presenter i år och ta av mina egna prylar men sen insåg jag att det vore rätt töntigt eftersom de flesta jag skickar till säljer prylar själva
![]() Så postkakan ligger bra till. Har använt dem tidigare och de är duktiga! Alla gillar en kaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi köpte in ölglas med företagsloggan inbetsad till jobbet.. Var inte så jävlar farligt dyrt heller.. 216 kr +moms för en 4p och 108 för en 2p tror jag.. www.spovi.se är företaget vi beställde av..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|