FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tja...
har snöat fast ordentligt är osäker...hur ser det ut?? Utkast Stressfri har byggt från färdig template ska inplantera jojoxx shopen ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förstår inte varför bakgrunden är grön, varför spara all grafik i JPG? tex: detta
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
va menar du med ...spara i jpg vad tycke du att man ska spara i då? png...
gröna va till för att sidan skulle få lite färg den vart så blek annars orginal va den senapsgul?? annat förslag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det blir nåt enpixelförskjutning i huvud-bilden, det gör att tjejens huvud lossnar lite i sidled. Ser scary ut. Testa med att ha huvudbilden transparent i vänsterkanten och låt bilden bakom synas i sin helhet.
Edit: i FF3. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
oki jag förstår... gif är jag inte vän med förutom nån transp, el anim...dock så var exemplet en väldigt dålig kopia..
läser alla webbläsare png, har för mig att jag läste nånstans om png kanske gammla skorvarna som inte kunde läsa... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om du byter den ohyggliga pastellgröna färgen mot något trevligare (ljusblå eller ljusgrå eller ljust sandfärgad) så kommer sidan bli väldigt mycket snyggare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ändra lite på färgen är det nån som orkar titta ...jag har blivit färgblind :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
![]() Men du, det ska finnas en (eller säkert flera) sajt någonstans där man med hjälp av en palett kan få fram färgscheman med färger som matchar varandra. Googla lite! Edit: typ här kanske http://www.wellstyled.com/tools/colorschem...2/index-en.html Så kan du latja runt med olika färger, om du vill ha ljust eller mörkt, pastellfärger, många olika färger eller samma färg i olika toner mm. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|