FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag var med i en intervju för tidningen METRO får någon vecka sedan i ett repotage om sexleksaker, fick korekturet uppläst för mig härom dagen och glädjande nog var Lastbryggan enda nämda nätbutik i repotaget, dessutom var det för en gång skull ett positivt repotage.
Mitt problem är att jag inte kan få tag på blaskan när den kommer, finns det någon vänlig själ här på WN som skulle vilja ta ett ex till mig, jag tror att den skall komma i hela landet Sthlm/Gbg/Malmö och den bör komma nu i början på veckan. Självklart får ni ersättning för era portoutlägg om ni har lust att skicka mig den. Ser gärna ett svar/kommentar här i tråden när/om någon ser repataget i tidningen. Självklart kan jag även läsa den på nätet, men det är ju alltid kul med en fysisk tidning också. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet du inte vilken dag det är? jag skulle kunna plocka metro om du vill, pendlar till skolan varje dag och har tågstationen 100meter ifrån mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skall hålla utkik efter artikeln!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Lysande med så många pendlare
![]() Tyvärr vet jag inte vilken dag det är men eftersom "sex säljer" så lär det väl stå på framsidan/löpsedeln. (Om nu inte Sverige tar fler OS-guld vill säga. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
METRO 23/8 2004 Tänk på vad du stoppar i dig, Lastbryggan.se har koll (hoppas den inte blev för fräck ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Kul att du uppmärksammas i media ![]() |
||