FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Driver sedan 1 1/2 år tillbaka en sajt som haft en ganska god utveckling sedan den startades. Sajten har en bra grund och idé att luta sig emot men jag känner dock att sajten har mer potential. Själv är jag mer av en entreprenör än webmaster. Har dessutom med 2 små barn mindre tid att lägga på mina projekt.
Därför söker jag nu någon som är duktig på att utveckla sajter och har bra kontakter, som dessutom är sugen på att satsa på något nytt. Skicka mig ett pm med lite info om dig så diskuterar vi vidare därefter och kan då kanske komma överens om ett för båda lönsamt samarbete! /Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
bransch?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vill inte skriva ut sajten här men man kan väl säga att den hör hemma i områdena hälsa, semester, upplevelse m.m.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte någon som är intresserad? Något som känns negativt i min beskrivning? Eller har alla så mycket att göra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tror inte folk orkar engagera sig utan att först fått en garant om att det är ett seriöst och intressant projekt. Dvs en URL.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag lägger inte ut någon url här. Blir bara en massa onödiga diskussioner.
Den som är intresserad kan skicka ett pm, så får Ni självklart veta urlen omedelbart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Spelar tydligen ingen roll hur man gör här på wn så blir det alltid en massa skitsnack i trådarna.
Är man ute efter ett nytt projekt att jobba med så är det väl inte så svårt att skicka ett pm. Det är absolut inget oseriöst projekt och jag har skrivit vilken bransch det handlar om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Du ville ha feedback över varför du inte fått intressenter nog. Vi berättade hur det låg till.
Precis som det finns lika många oseriösa intressenter, finns det minst lika många som söker samarbetspartners. Om du inte vill dra till dig oseriösa intressenter får du helt enkelt uppsöka de andra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|