FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan!
Håller på med ett webbaseratrollspel, men är osäker på om det är värt att lägga ner mer tid på detta. Har inhandlat VPS server och är snart redo att lansera spelet. Du hittar det här: www. minpizzeria.se/priscus/ Kontonummer: 10001 Lösenord: test Just nu är det inte så många funktioner som funkar och många buggar finns :P Men tror ni att folk skulle kunna få upp ögonen för detta spel och betala en slant för att få "extra" funktioner? All konstruktiv kritik är välkommen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eftersom det verkar ca 0% klart så är det svårt att ge feedback.
Rätt fint utseende dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
1. Hade gärna sett att "account id" inte hade varit ett password fält. Jag vill gärna se vilket användarnamn jag fyller i.
2. Varför omvandla alla ' till / ? 3. När man fyller i skumma tecken i password rutan så får man SQL Error ![]() 4. Vad har du för "story" att berätta? Vad gör ditt rollspel mer unikt än alla andras? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
2. Addslashes? ![]() 3. Vilka tecken? Jag försökte framkalla, men gick inte ![]() 4. ja du, skall sätta mig ner o skriva en bakgrundshistoria sen hade jag tänkt :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du är färdig att lansera det snart? =) Det verkar ganska ogenomtänkt än så länge så det är svårt att ge någon vettig feedback utöver rena programmeringsmissar. Designen var ganska snygg dock.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Alltid när man gör spel, så börjar man i botten, alltså vad skall det handla om. Handlingen bygger på en historia oftast (StarCraft, Diablo, WoW, osv) du gör det enklast för dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan tänka mig att köpa ditt spel. Här av dig om du är intresserad!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|