FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpte en .nu-adress när den släpptes från karantän då förre ägaren valt att inte förnya den.
När jag försöker knyta denna domän till mitt webbhotell-konto går inte detta för domänen är redan knuten till en annan kund där. Det senaste mailet från supporten på webbhotellet tolkar jag som att de vill att jag byter webbhotell eftersom de inte kan göra något åt problemet. Kan det inte finnas något annat sätt att lösa problemet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det låter ju inte svårare än att det ber den andra kunden ta bort kopplingen till den domänen alternativt göra det själva. Jag ser inte riktigt problemet för dem då du kan visa att det är du som äger domänen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågade om de tyckte att jag skulle byta webbhotell. Fick detta svaret.
"Sålänge du inte får bort den gamla ägaren av marstrand.nu från vara servrar är det den enklaste lösningen." Känns som att binero får en ny kund nu, om de kan hjälpa mig att flytta mitt forum inkl. databas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, då är det väl bara att dumpa dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vilket webbhotell rör det sig om?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
De som vill veta vilket hotell det är kan lätt ta reda på det själva. Jag har varit mycket nöjd med dem fram till nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det alltså oderland där din riktigtkaffe.se ligger, som vi pratar om?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||