FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej
Jag undrar om någon har erfarenhet av importera.se? Hur bra dom är på att medla mellan leverantörer och mig. All möjligt information som kan vara till hjälp för mig angående denna sidan. Har funderingar på att börja importera lite produkter från Kina. Inget jätte storskaligt till en början. Tacksamm för alla svar! // Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
finns fler liknande. // fredrikj |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får jag bara fråga vad det är de gör som är dålig stil?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man kan väl tycka vad man vill om att man måste betala för att få tillgång och kunna söka för att se om man har användning för deras produkt. Lite väl mycket "köpa grisen i säcken" för min del.
Om produkten nu är så bra så tycker jag det vore bättre om man kunde söka och se om man kan använda dem. Om man hittar leverantörer så betalar man för att få tillgång till deras kanal. Annars blir det ju inte mycket mer än en katalogtjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vet inte exakt hur deras upplägg ser ut men om de förmedelar kontakt i Kina och erbjuder hjälp med importen så visst fan ska det ta betalt. Det är mycket värdefullt för de som inte kan, orkar, vågar eller vill ta kontakten själv.
En sådan kontakt bygger man ju oftast inte upp på en dag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för svaren! Känner lite MrHandley att de är att "köpa grisen i säcken". Skulle gärna vilja se vad de är för produkter, sen vore de grymt värdefullt att få hjälp med importen.
Någon som har andra sidor att tipsa om eller mer åsikter om importera.se? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som det var när jag testade så skulle man betala först, sedan fick man tillgång till att söka i systemet för att se om det fanns något som passade.
Kan iofs ha ändrats, men jag tror inte det |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ne verkar vara så nu med. Tycker de sättet du beskriver vore bättre att använda. Att man betalade när man hittat någon produkt man ville importera. Fast de är klart, då blir de säkert mindre intäckter för dom, de är väll så dom tänker.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill inte vara en allt för stor moralpredikare...
Men jag skulle nog dra mig för att importera från kina... Som kund så har du mycket mycket liten koll på att tillverkningen sker under skyssta förhållanden både för människa och miljö. Har personlig erfarenhet från att jobba med företag som handlar extremt mycket med kina och med tanke på hur världen ser ut idag och vart vi verkar vara på väg så kan man inte annat än fundera över hur dessa människor tänker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan du förklara hur du tänker när du väljer att inte importera från Kina?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|