FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alltid när man läser på WN's nyheter forum så är det någon annan's nyheter såsom CS, IDG, Aftonbladet osv.
(kopierade småsnuttar och länkar till den riktiga artikeln) Borde inte WN's "personal" vända den trenden å se till så att det blir tvärt om ? Så att CS, IDG, Aftonbladet och allt vad allt kommer ifrån idag, länkar till det "riktiga grund inlägget" här istället ? Det är som att läsa dagens tidning när man är på WN ibland (med gårdagens nyheter) Mot att kolla på IDG, CS osv som om det vore att kolla på nyheterna på TV'n med dagsfärska nyheter. Jag tycker det är dags att WN's personal gör något åt detta, skriver lite egna saker som händer osv på internet. Och söker efter dom senaste nyheterna utan att nån annan skrivigt om det först. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
personal?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Personalen har varit upptagen med att sopa gångarna i serverhallen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Personal = mods, ägare osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det tar otroligt mycket mera tid och jobb än man kan tro att skapa eget, intressant content.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Själv läser jag sällan någon annan tidning än Svd. Så jag tycker faktiskt det är en bra "tjänst" när andra medlemmar tipsar om det lilla som är värt att läsa i t ex Aftonbladet och Expressen. Jäklar vad skönt att du ser på moderatorerna som personal förresten. Jag tycker det är störtskönt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Skicka din bokföring till mig Gustav så löser jag det.
Har du inte fått mailet om att all sån service ingår i medlemskapet på WN? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Klart en intressant tanke, men inte genomförbart med nuvarande ordning. Moderatorerna jobbar gratis och man kan självklart inte belasta dem med mer jobb utan betalning.
Bara sätta igång och skriva Leon ![]() En sak som man skulle kunna göra utan betalning är att folk får skriva om sina nylanserade webbplatser lite mer ingående. Tycker jag kunde vara intressant för inspiration om inte annat. Självklart med ett regelverk som gör det omöjligt med MFA-sajter m.m. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ingen som har nå bra tips på hur detta skulle kunna genomföras då ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|