FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tjejen min var sugen på en sådan sida länge, fått höra ofta att jag ska starta en sådan blogg. Jag är inte mycket för bloggar så det blev så att hon ska driva sin första sajt nu
![]() ![]() Hon är inte medlem här, men hon kommer att läsa alla era tips och be mig slava för att förbättra det som inte är bra ![]() Kom gärna med lite tips på idéen, utseendet, kanske några funktioner som saknas osv. http://husmorstips.nu /Davve |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Första intrycket är att sidan är rörig. Det är många saker som pockar på uppmärksamheten när den senare bör ligga på inläggen. Stjärnorna är fina med tar för mycket uppmärksamhet, samma sak med den ljusblå bakgrunden vid kommentarslänken. Avdelarebilden (det förvridna disktrasan) skulle kunna vara mörkare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Min första tanke är att det är en förskräckligt ful soffa. Min andra tanke är att jag ska stänga ned fönstret, och det gör jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Du, jag har precis en sån röd lädersoffa i min blanka trailer här utanför. Passa dig, annars skickar jag dobermannen på dig och blänger elakt under min truckerkeps medans jag dricker jack daniels ur flaskan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Har en sådan soffgrupp med som jag köpte på MIO, den var inte billg men sköna är de
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Skulle även behöva lite tips var jag kan anmäla den bloggen, ni som drivit blogg vet säkert hur det fungerar. Finns ju en del topplistor som lista bloggar mm.
Vill du byta länk med mig så PMa gärna |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar tipsen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Blogginfo.se Blogglista.se Bloggportalen.se För att nämna ett par av topplistorna som finns. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||