Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Erfarenheter från Surftowns företagspaket?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-03, 09:33 #1
filorux filorux är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
filorux filorux är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
Hej, jag har kört en tid på Surftowns företagspaket "medium" för 229:- /månaden (inkl. moms). Det har fungerat helt okej. Dock kommer håller jag i dagarna att spränga 10-domänersgränsen med råge, vilket gör att jag står inför beslut om att antingen forsätta på Surftown, med en uppgradering till 299:- /mån (inkl. moms) med deras 20-domänerspaket "premium", eller helt sonika titta på en ny lösning. Det börjar kännas som att andra modeller (läs: vps eller dedikerad) kan vara aktuella, dock är jag inte intresserad av att administrera MySQL-servern själv. Vad finns det för alternativ? Någon som har erfarenhet av "branding" på ett svensk/nordiskt webbhotell? Skulle gärna vilja få webbgränssnittet mot kund att se ut som jag vill. Och en juste kontrollpanel är viktig - även för mig som "administratör". Någon som kör Surftown Medium här som har dåliga eller bra erfarenheter? Jag kan tillägga att jag kommer att köra ett tiotal MySQL-databaser, så om det är ett webbhotell så gäller det att dessa servrar är pigga. Några förslag?

/// David
filorux är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017