FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Vad tycker ni om våran nya hemsida? det kommer mycker mer till hemsidan, samt ändras enheldel vi hoppas att det blir fixat i veckan, så vi vill bara ha lite tips och råd vad ni tycker om hemsidan och vad ni tycker vi ska fixa samt lägga till för mer saker. Obs hemsidan är inte klar en
www.haroligt.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Några snabba:
1. Tycker inte om att det är samma färg på knapparna som på avskiljarna i vänsterkant. 2. Innehållet i "Logga in", "Statistik" och "Sök" behöver luft till vänster så de inte ligger precis i kant. 3. Spot the typo: "Vi driver i dag ett community med tusentals medlammar från hela Sverige." 4. Jag gillar bladen/molnen/bilden fantastiskt mycket. Känns härligt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Säger bara ett ord: marginaler
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag gillar när loggan är länkad till startsidan. Det är nästan som ett standard för mig. Kontakta oss Inom kontakta oss står det bara Adress, Stad, Postnummer. Ska det inte stå något mer än bara rubriker? Jag skulle även vilja ha möjlighet att maila er till en mailadress (utan formuläret). Annars tycker jag att sidan är riktigt trevlig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Herre gud!.. Ha Roligt, få ont i ögonen. Lek med marginalerna och ta något mer behagligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Högerspalten är illa disponerad...för lite luft!
Själva sidan är lite trist utformad...bilder ska inte underskattas! Lycka till |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Det där "himlen" och fotot ser helt ok ut.
Men som andra också har skrivit så sticker den där gröna färgen i ögonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det första jag tänkte när jag så sidan var: Vilken hemsk grön färg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Noterar att i er poll så är det 50% som har ratat den nya designen och ytterligare 25% som tycker att den behöver förbättras. Har ni någon ny design på G?
Menade förstås inte att vara sarkastisk, jag bara undrar - alltid kul att se när det går bra för kollegor ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|