FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Min designer gjorde ordning en snabb 30 minuters sajt för förhandsregistreringen. Tanken är att samla en databas innan lansering och då gå ut med ett nyhetsbrev om att sajten är igång. Imorgon blir det till att fila lite på copytexterna känner jag, grymt för trött just nu...
http://www.svira.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske är jag negativ nu så sent på kvällen, men vad är syftet att få feedback på en sida med ett formulär och lite text? Helt meningslöst enligt mig. Eller var syftet att göra reklam?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
- Hur känns logotypen? Passar den med det gröna? - Hur känns text- och länkfärgerna? - Hur känns den gröna färgen? Är det för mycket "grönsaksland" Det är som sagt en presite och det är den jag snart ska sprida ut men ville ha lite feedback på intryck av utseende? Vad förväntar man sig att det är för sajt som ska lanseras? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Logotypen känns mysig men det gröna får mig att tänka på elgiganten :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker designen känns lite som den skulle vara en barnbok och inte fest och mingel.
men i övrigt gillar jag den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
vad heter fonten på texten svira bilden (loggan alltså)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/Result2 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vet inte om jag har känsliga ögon men den gröna färgen är förjävlig. Visst, möjligtvis modern men försöker jag läsa igenom all text blir det jobbigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Måste hålla med föregående talare. Blir nästan lite illamående av att läsa texten med den illgröna bg'n.
Tona ner det gröna, så stannar folk kanske lite längre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hmm, jo är ju inte riktiga sajten som kommer vara så pass grön som tur är
![]() ![]() // R |