FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om jag inte är helt senil så har jag för mig att www.msn.se har fungerat adress att knappa in för att komma till svenska MSN-sajten... numera fungerar inte det, utan man måste i så fall knappa in se.msn.com vilket är totalt rubbat rent "pedagogiskt".
Knappar man inte www.msn.se så redirectas man inte till se.msn.com som man skulle kunna tro, utan man får helt enkelt upp "Sidan kan inte visas". Är jag ute och cyklar? Eller fungerade inte www.msn.se tidigare heller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag blir redirectad, men du kanske har
a) Internetskydd ā la Norton B) automatisk redirect avstängd |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej fan, sånt skit har jag inte
![]() Har fungerat utmärkt always, så jag trodde Microsoft hade tagit bort redirecten. Du har den kvar iaf och det är inte cachat på nåt vis? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar för mig också - jag skickas vidare till 'se.msn.com' när jag skriver in 'msn.se' och jag har tömt min cach (däremot varnar F-Secure för ett 'felaktigt TCP-segment' el nåt i den stilen)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fungerar inte hos mig, väldigt egendomligt.
Men så har min dator också kanske fått hjärnsläpp... har helt plötsligt börjat få bluescreens då och då... det var många år sen sist... dags för en nyinstallation av Windows kanske... men att Windows skulle strula till en redirect i Firefox känns som märkligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
www.msn.se redirectar inte till se.msn.com på någon av mina datorer som ligger bakom min router, väldigt konstigt!
Min tidigare router brann upp för ett par veckor sedan och jag fick snabbt slänga in en annan jag hade liggandes, en D-Link DI-624. Kan denna på nåt sätt (med i stort sett standardinställningar) sätta stoppa för denna redirect? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu helt plötsligt fungerar redirect av www.msn.se till se.msn.com hos mig också. Det var ett tag sen det gjorde det, märkligt!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|